niedziela, 18 grudnia 2016

Christmas Time

Cześć Kochani !

Już niedługo Święta, więc tym razem trochę świąteczny klimat. Teraz dopiero zaczął się szał zakupowy, oczywiście na ostatnią chwilę. Całe szczęście, że już mam ten problem z głowy i nie muszę walczyć o życie w tłumie ludzi. : )  Osobiście uwielbiam święta, więc postanowiłam zrobić zdjęcia na jarmarku bożonarodzeniowym. 
Chciałabym pokazać wam dzisiejszą stylizację w bardziej luźniejszej odsłonie. Wybrałam ciepły sweter, joggery z dziurami, sneakersy oraz budrysówkę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Hey ihr Lieben !

Bald Weihnachten, also dieses mal die festliche Atmosphäre. Jetzt gerade begann ein Kaufwahn, natürlich in der letzten Minute. Zum Glück, dass ich bereits das Problem gelöst habe und ich muss nicht in einer Menge von Menschen, um seine Leben zu kämpfen. : ) Persönlich ich liebe Weihnachten, also entschied ich mich Bilder von dem Weihnachtsmarkt zu nehmen. 
Ich möchte Ihnen heute mich in einer loseren Styling zu zeigen. Ich entschied mich für einen warmen Pullover, Jogger mit Löchern, Senkers und ein Duffel Coat. Ich hoffe, es gefällt euch. 






























fot. Remigiusz Błażewicz

Duffel Coat ZARA / sweater H&M / jogger STRADIVARIUS / shoes ADIDAS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bomberjacke | Huarache

Sportowy look jest moim ulubionym i czuję się w nim najlepiej. Dla mnie jest idealny, mogłabym tak wszędzie się wybierać. Większość sportow...