niedziela, 13 listopada 2016

Sweet sheepskin cardigan

Cześć Kochani !

Dzisiaj była bardzo ładna pogoda, więc udało mi się zrobić pare zdjęć. Bardzo długo czekałam na taką pogodę oraz wolny dzień U mnie powoli robi się zimno więc trzeba zaopatrzyć się w coś cieplejszego. Ten kardigan z kożuszkiem dostałam od mojego kochanego chłopaka. Ostatnio bardzo mnie rozpieszcza. Uwielbiam nosić go na spacery oraz do miasta. Jest bardzo ciepły i wygodny. Do tego looku wybrałam czarne spodnie z dziurami, burgrundowy T-Shirt,botki oraz małą czarną torebeczkę  na złotym łańcuszku. To teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. ;)

Hey ihr Lieben !

Heute war schön, so ich ein paar Fotos zu machen konnte. Sehr lange habe ich für dieses Wetter und einen Tag off gewartet. Es wird langsam kalt, also müssen wir etwas wärmer zu kaufen. Das gefütterte Strickjacke ich von meinem geliebten Freund bekam. Last mich sehr verwöhnt. Ich liebe in es spazieren und in die Stadt tragen. Es ist sehr warm und bequem. Ich entschied mich heue in schwarze Hosen mit Löchern, Weinrot T-Shirt, Stiefel und eine schwarze Tasche an einer goldenen Kette. Jetzt lade ich euch zu die Bildern zu sehen. :)



















fot. Remigiusz Blazewicz


cardigan Primark / hose Primark/ T-Shirt Bershka/ watch DW/ shoes Primark/ bag Bershka




3 komentarze:

  1. Ola nadajesz się na modelkę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wdzianko ♡♡♡ piękne zdjęcia... strasznie żałuję, że nie mamy Primark'u :/

    OdpowiedzUsuń

Bomberjacke | Huarache

Sportowy look jest moim ulubionym i czuję się w nim najlepiej. Dla mnie jest idealny, mogłabym tak wszędzie się wybierać. Większość sportow...